Segítség és támogatás

1991
Megalakult a Magnew Gyártó és Kereskedelmi Kft.
Kezdetben Üres VHS kazetták (bulk VHS) gyártásával foglalkoztunk (Shape USA). A magas minőséget képviselő Magnew VHS kazettát használta szinte mindegyik magyarországi videofilm-kiadó, továbbá számos kábeltelevízió, városi TV. Képviselői és alkalmazói voltunk a Macrovision piacvezető másolásvédelmi rendszernek.

1994
Elsőként kezdtünk el professzionális videotechnikai eszközöketbeszerezni,forgalmazni. Elindult a SONY ’’kapcsolat’’. U-Matic, Betacam, majd Betacam SP, Digital Betacam eszközök mellett egyre több professzionális videokazettát értékesítettünk. ’’Udvari beszállítója’’ lettünk az RTL és a TV2 cégeknek és kisebb TV társaságnak. Nagyjából e tájékon lett szoros a kapcsolat FUJI céggel is.

1996
A többlábon állás gondolata,és a piaci lehetőségek felismerése volt az oka, hogy belevágtunk a videojáték forgalmazásnak. PC-vel kezdtük, de gyorsan a Sony PLAYSTATION lett a meghatározó. Az ezt követő évek alatt folyamatosan bővítettük portfóliónkat, növeltük partnereink számát. Az elsők között kezdtünk el beszállítani a nagy láncoknak, multi cégeknek.

1998
A Magnew Kft. megalapította a Duplitec Videokazetta Sokszorosító Kft-t. A több külföldi szakmai elismeréssel is bíró professzionális másolórendszerrel 2004 év végéig több mint 10 millió műsoros kazettát gyártottunk. Szinte az összes Hollywoodi filmet mi sokszorosítottuk (UIP, Warner, Fox, Columbia stb.).

2000
A 2000-es években jelentősen megerősödöta videojáték kereskedelem. Disztribútorai lettünk a Sony Playstation mellett, a Microsoft XBOX, az Activision|Blizzard, az Elactronic Arts és több más kisebb kiadónak. A kínálatunk időközben kiegészült a Sold Out, az 505 Games, a Bigben Interactive cégek által gyártott termékekkel is.

2000+
Az utóbbi sok évben a Magnew a videojáték piacjelentős szereplője. Számos kiállítás, szakmai esemény résztvevője, támogatója. Több száz kereskedelmi partnerrel dolgozik együtt. A Duplitec Kft. (www.dupliglobal.com) 2016-ban disztribútori megállapodást írt alá a világ piacvezető, és prémium minőségét gyártó DJI dróngyártó céggel. A drón kereskedelem számos területén jelen vagyunk, úgymint a consumer, a mezőgazdaság, a filmipar és más egyéb ipari területek.

Vevőszolgálat:
Telefon: +36 1 677 7317 (Hétfőtől-péntekig, 09:00-17:00 között) E-mail: support@hu.playstation.com

72 órás csere:
A törvényeink szerint a vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott terméket a kereskedőnek kötelessége kicserélnie.

A cserét azonban meg kell előznie egy minimális technikai ellenőrzésnek:
- a készülék nem lehet törött, beázott, agyonhasznált ( 3 napos újszerű készülék! ),
- a készülék garanciális lezáró matricái nem lehetnek sérültek ( ez csak PS készülékeken van, tartozékokon nincs ),
- a bejelentett hibát – ha lehetséges – ellenőrizni kell.

Ha komplett készülék csere történik ( pl.: PS4 dobozos készülék ), akkor a készülék összes tartozékát ( doboz, kábelek, kontrollerek, játékok és egyéb kiegészítők ) vissza kell kérni, csak ezek teljes megléte esetén adható ki a csere készülék. A cseréről fel kell venni egy jegyzőkönyvet, amelyben minimum szerepelnie kell a készülék típusának/gyári számának, a hiba leírásának, az ügyfél nevének, telefonszámának, a vásárlás és a csere dátumának, valamint csatolni kell az eredeti számla másolatát

Az így kicserélt készüléket a fenti jegyzőkönyvvel együtt vissza kell juttatni a nagykereskedésnek.
A nagykereskedés vagy az olyan partner, aki közvetlenül vásárol a Sony-tól, a 72 órás készülékeket a mellékelt 72 órás lejelentőlap.xls kitöltésével és ennek email-en történő elküldésével jelzi a Sony felé, hogy visszárus készülékei vannak. A készülékek elszállítását a Sony által megbízott szerviz vagy futárszolgálat fogja intézni.
Az email-t a következő címre kérjük elküldeni: Zsuzsanna.Pasztor@eu.sony.com

Garanciális időben visszahozott készülékek:
Ha az ügyfél garanciális időben ( de a vásárlástól számított 3 munkanapon túl ) viszi vissza a készüléket/tartozékot a boltba, akkor a hibás készüléket egy pontos hibaleírást tartalmazó jegyzőkönyvvel kell átvenni az ügyféltől – olyannal, mint a 72 órás esetben említett jegyzőkönyv. Itt is mellékelni kell a számla másolatát.
Láthatóan fizikai sérült, beázott, illetéktelenül szétszedett, sérült garanciamatricás készülékek esetén azonnal tájékoztatni kell az ügyfelet, hogy a javítást garanciálisként nem, csak fizető javításként lehet kezelni – de ezen jól látható hibák nélkül is tájékoztatni kell az ügyfelet arról, hogy a javítás során észlelt garanciát kizáró okok esetén a készüléket csak fizető javításként lehet kezelni.

Az átvett készülékről értesíteni kell a Hireltech Kft-t az alábbi elérhetőségek egyikén:
szerviz@hireltech.hu, hireltec@t-online.hu

Tel.: +36 (70) 6384 536, +36 (1) 324 8652
Cím: 1091 Budapest, Mihálkovics utca 18.

A Hireltech Kft. gondoskodik a készülék el- és visszaszállításáról. Ha a szállítást futárszolgálattal oldják meg, akkor a készüléket gondosan be kell csomagolni, célszerű az eredeti csomagolást használni, ha rendelkezésre áll.

Az XBOX-360 és XBOX-ONE konzol 3 napon belüli meghibásodása esetén a vásárló készülékének cseréjére jogosult abban az üzletben, ahol készülékét megvásárolta. Visszavétel feltétele a termék sértetlensége a vélelmezhető rendeltetésszerű használat a tartozékok, a géphez kapott szoftver(ek) hiánytalan megléte, kifogástalan állapota. A három napon túl történt meghibásodás esetén a vásárló a vásárlástól számított egy éves időtartamon belül garanciális javításra jogosult.

Az ügyintézés menete a következő:

1. A vásárlónak kapcsolatba kell lépni a Support Csapattal (Ügyfélszolgálat) a konzol dobozánvagy dobozában található telefonszámon: +36-80-018590

2. A telefonos szakember meggyőződik róla, hogy a konzol javítására vagy cseréjére van szükség.

3. Eljuttatnak a vásárlóhoz egy „prepaid label”-t e-mailen vagy postán keresztül. A benne található adatokon (telefonszám, e-mail cím) keresztül a vásárló közvetlenül veszi fel a kapcsolatot egy futár céggel.

4. A futár kimegy a megbeszélt időben a megbeszélt helyre és begyűjti a konzolt. Elszállítja egy központi szervizbe.

5. A szerviz központban elvégzik a konzol javítását vagy cseréjét. Az eredeti garancia idő nem változik meg a konzol javítása vagy cseréje következtében!

6. A szerviz központ felveszi a kapcsolatot a futár céggel, aki időpontot és helyet egyeztet a vásárlóval, majd visszaviszik a javított vagy cserélt konzolt a vásárlóhoz.

SZOFTVEREK ESETÉN: Szoftver termékek szellemi terméknek minősülnek ezért a Szerzői Jog védelme alatt állnak, így a 72 órás szabály nem vonatkozik rájuk! 

Vásárláskor a helyszínen kérjük ellenőrizze a termékben található lemez és/vagy kód meglétét. Amennyiben a termék hiányos vagy minősége kifogásolható az eladónak jegyzőkönyvet kell készíteni és ki kell cserélnie a terméket. Ha ezt elmulasztja, a későbbiekben a termék bevizsgálására van lehetősége, ha az megfelel az alábbi feltételeknek:

- nincs a terméken mechanikai sérülés, ázás, nem rendeltetésszerű használatból adódó nyomok, sérülések
- termékkódot/letöltőkódot tartalmazó kódkártya megléte – kézikönyv megléte – vásárlást igazoló blokk vagy számla vagy annak másolata, melyről egyértelműen kiderül a vásárlás dátuma.

Amennyiben a hibás termék a bevizsgálási feltételeknek megfelel, akkor:

EA (ELECTRONIC ARTS) SZOFTVEREK ESETÉBEN:
https://help.ea.com/hu
Hívja fel az EA terméktámogató vonalát mely a +36 1 505 95 50-es számon elérhető, munkanapokon 9-17 óra között és az ott elmondottak szerint kell eljárni.

MICROSOFT SZOFTVEREK ESETÉBEN:
Hívja fel a Microsoft terméktámogató vonalát mely a +36 1 267 4636-es számon elérhető, és az ott elmondottak szerint kell eljárni.

SONY ESETÉBEN:
Vevőszolgálat: Telefon: +36 1 677 7317 (Hétfőtől-péntekig, 09:00-17:00 között)
E-mail: support@hu.playstation.com

EGYÉB (ACTIVISON BLIZARD, 505 GAMES STB.) SZOFTVEREK ESETÉBEN:
A terméket vissza kell vinni a vásárlás helyszínére és kérni a termék bevizsgálását. A kereskedő jegyzőkönyvet állít, ki melyen szerepel a termék pontos megnevezése, vevő panasza, az átvétel dátuma. A bevizsgálás időtartama maximum 15 munkanap.
Amennyiben jogos a fogyasztói kifogás a terméket a kereskedő cseréli vagy jóváírja.

Telefon: +36 (1) 422 13 88, Email: bevizsgalas@magnew.hu

KIEGÉSZíTŐK ESETÉN:
A 10.000.- Ft. fogyasztó ár alatti kiegészítők esetében nem kötelező a jótállás csak javítás kérhető a fogyasztó részéről.

MICROSOFT GYÁRI KIEGÉSZÍTŐK:
Microsoft termékeire egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. (Nem feltétel a csomagolás megléte.) A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik.

SONY GYÁRI KIEGÉSZÍTŐK:
Sony termékeire egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. (Nem feltétel a csomagolás megléte.) Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik. Az eljárást minden esetben a fogyasztónak kell kezdeményezni.

UTÁNGYÁRTOTT KIEGÉSZÍTŐK:
Után gyártott termékekre egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. (Nem feltétel a csomagolás megléte.) A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik. Az eljárást minden esetben a fogyasztónak kell kezdeményezni.

Személyes átvétel:

Hétfőtől - péntekig: 09.00-15.00 között.

Választható fizetési módok: készpénz, előre utalás és hitelkeret

GLS futárral:

Minden rendelést, amely 12.00-ig érkezik be a rendszerünkbe, még aznap feladásra kerül.

Választható fizetési módok: előre utalás és hitelkeret

Szállítási díjak:

1 kg                     900 Ft + Áfa / doboz

1,01 – 2 kg         1 050 Ft + Áfa / doboz

2,01 – 5 kg         1 250 Ft + Áfa / doboz

5,01 – 15 kg       1 500 Ft + Áfa / doboz

15,01 – 25 kg     1 800 + Áfa / doboz        

25,01 – 40 kg     2 000 + Áfa / doboz