Segítség és támogatás

1991
Megalakult a Magnew Gyártó és Kereskedelmi Kft.
Kezdetben Üres VHS kazetták (bulk VHS) gyártásával foglalkoztunk (Shape USA). A magas minőséget képviselő Magnew VHS kazettát használta szinte mindegyik magyarországi videofilm-kiadó, továbbá számos kábeltelevízió, városi TV. Képviselői és alkalmazói voltunk a Macrovision piacvezető másolásvédelmi rendszernek.

1994
Elsőként kezdtünk el professzionális videotechnikai eszközöketbeszerezni,forgalmazni. Elindult a SONY ’’kapcsolat’’. U-Matic, Betacam, majd Betacam SP, Digital Betacam eszközök mellett egyre több professzionális videokazettát értékesítettünk. ’’Udvari beszállítója’’ lettünk az RTL és a TV2 cégeknek és kisebb TV társaságnak. Nagyjából e tájékon lett szoros a kapcsolat FUJI céggel is.

1996
A többlábon állás gondolata,és a piaci lehetőségek felismerése volt az oka, hogy belevágtunk a videojáték forgalmazásnak. PC-vel kezdtük, de gyorsan a Sony PLAYSTATION lett a meghatározó. Az ezt követő évek alatt folyamatosan bővítettük portfóliónkat, növeltük partnereink számát. Az elsők között kezdtünk el beszállítani a nagy láncoknak, multi cégeknek.

1998
A Magnew Kft. megalapította a Duplitec Videokazetta Sokszorosító Kft-t. A több külföldi szakmai elismeréssel is bíró professzionális másolórendszerrel 2004 év végéig több mint 10 millió műsoros kazettát gyártottunk. Szinte az összes Hollywoodi filmet mi sokszorosítottuk (UIP, Warner, Fox, Columbia stb.).

2000
A 2000-es években jelentősen megerősödöta videojáték kereskedelem. Disztribútorai lettünk a Sony Playstation mellett, a Microsoft XBOX, az Activision|Blizzard, az Elactronic Arts és több más kisebb kiadónak. A kínálatunk időközben kiegészült a Sold Out, az 505 Games, a Bigben Interactive cégek által gyártott termékekkel is.

2015
A Magnew a videojáték piac jelentős szereplőjévé vált. Számos kiállítás, szakmai esemény résztvevője és támogatója. Kereskedő partnereink száma tovább bővült és a videojáték piac gyártói közül szinte mindegyik termékeit forgalmazzuk.

2016
A Duplitec Kft. (www.dupliglobal.com) disztribútori megállapodást írt alá a világ piacvezető és prémium minőséget gyártó DJI dróngyártó céggel. A drón kereskedelem számos területén vagyunk jelen, úgymint consumer felhasználás, mezőgazdaság, védelmi és más ipari területek. Megnyitottuk az egyetlen hazai DJI márkaboltot, a DJI| ARS Budapestet. A drónok értékesítése mellett teljes szolgáltatás csomagot kínálunk, oktatás (www.mydroneschool.hu) és szerviz (www.mydroneservice.hu) lehetőségekkel támogatjuk partnereinket.

2022
A videojátékok és drónok mellett új termékkör került bevezetésre a portfóliónkba. A cégcsoport elkezdte a hordozható akkumulátorok forgalmazását. Több gyártóval dolgozunk együtt. Jelenleg az Ecoflow és Bluetti termékek széles skáláját kínáljuk partnereinknek.

Vevőszolgálat:
Telefon: +36 1 677 7317 (Hétfőtől-péntekig, 09:00-17:00 között)
E-mail: support@hu.playstation.com

72 órás csere:
A törvényeink szerint a vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott terméket a kereskedőnek kötelessége kicserélnie.


A cserét azonban meg kell előznie egy minimális technikai ellenőrzésnek:
– a készülék nem lehet törött, beázott, agyon használt ( 3 napos újszerű készülék! ),
– a készülék garanciális lezáró matricái nem lehetnek sérültek ( ez csak PS készülékeken van, tartozékokon nincs ),
– a bejelentett hibát – ha lehetséges – ellenőrizni kell.


Ha komplett készülék csere történik ( pl.: PS4 dobozos készülék ), akkor a készülék összes tartozékát ( doboz, kábelek, kontrollerek, játékok és egyéb kiegészítők ) vissza kell kérni, csak ezek teljes megléte esetén adható ki a csere készülék. A cseréről fel kell venni egy jegyzőkönyvet, amelyben minimum szerepelnie kell a készülék típusának/gyári számának, a hiba leírásának, az ügyfél nevének, telefonszámának, a vásárlás és a csere dátumának, valamint csatolni kell az eredeti számla másolatát.


Az így kicserélt készüléket a fenti jegyzőkönyvvel együtt vissza kell juttatni a nagykereskedésnek.
A nagykereskedés vagy az olyan partner, aki közvetlenül vásárol a Sony-tól, a 72 órás készülékeket a mellékelt 72 órás lejelentőlap.xls kitöltésével és ennek email-en történő elküldésével jelzi a Sony felé, hogy visszárus készülékei vannak. A készülékek elszállítását a Sony által megbízott szerviz vagy futárszolgálat fogja intézni.
Az email-t a következő címre kérjük elküldeni: Zsuzsanna.Pasztor@eu.sony.com

Garanciális időben visszahozott készülékek:
Ha az ügyfél garanciális időben ( de a vásárlástól számított 3 munkanapon túl ) viszi vissza a készüléket/tartozékot a boltba, akkor a hibás készüléket egy pontos hibaleírást tartalmazó jegyzőkönyvvel kell átvenni az ügyféltől – olyannal, mint a 72 órás esetben említett jegyzőkönyv. Itt is mellékelni kell a számla másolatát.

Mielőtt a terméket elvinné partnerünk, a Triwarden Kft-hez, előtte a 72H ellenőrző dokumentumot meg kell küldeni a visszaru@triwarden.hu email címre. A dokumentum itt letölthető. (itt letölthető a 72_órás_triwarden_ellenőrzés doksi) A 72 órán belüli termékeket a mi szervizünkbe kell visszajuttatni, a 72 órán túliakat a Triwarden-be, ahol el fog készülni a cserejog igazolás a termékről. Ha jogos a kifogás, akkor kiállítanak egy cserejog igazolást, a cserejog igazolást el kell küldeni a Magnew Kft.-nek, amely alapján elkészül a jóváírás a termékről.


Láthatóan fizikai sérült, beázott, illetéktelenül szétszedett, sérült garanciamatricás készülékek esetén azonnal tájékoztatni kell az ügyfelet, hogy a javítást garanciálisként nem, csak fizető javításként lehet kezelni – de ezen jól látható hibák nélkül is tájékoztatni kell az ügyfelet arról, hogy a javítás során észlelt garanciát kizáró okok esetén a készüléket csak fizető javításként lehet kezelni.


Az átvett készülékről értesíteni kell a Triwarden Kft. az alábbi elérhetőségek egyikén: Triwarden Kft. 1091.Budapest Üllői út 53/a, Telefon : +36-1/782-4995, service@triwarden.hu.

A Triwarden 72 órás ellenőrző sablonját előzőleg el kell küldeni email-ben a megfelelő adatokkal kitöltve.

Ha a szállítást futárszolgálattal oldják meg, akkor a készüléket gondosan be kell csomagolni, célszerű az eredeti csomagolást használni, ha rendelkezésre áll. 

Az XBOX konzolok 3 napon belüli meghibásodása esetén a vásárló készülékének cseréjére jogosult abban az üzletben, ahol készülékét megvásárolta. Visszavétel feltétele a termék sértetlensége, a vélelmezhető rendeltetésszerű használat a tartozékok, a géphez kapott szoftver(ek) hiánytalan megléte, kifogástalan állapota.

A három napon túl történt meghibásodás esetén a vásárló a vásárlástól számított egy éves időtartamon belül garanciális javításra jogosult.


Az ügyintézés menete a következő:

A vásárlónak kapcsolatba kell lépni a Support Csapattal (Ügyfélszolgálat) a konzol dobozán vagy dobozában található telefonszámon: +36-80-018590 és követni az ott elhangzott utasításokat.

A 10.000.- Ft. fogyasztó ár alatti kiegészítők esetében nem kötelező a jótállás, csak javítás kérhető a fogyasztó részéről. Után gyártott termékekre egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. (Nem feltétel a csomagolás megléte.) A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik. Az eljárást minden esetben a fogyasztónak kell kezdeményezni.

Szoftver termékek szellemi terméknek minősülnek ezért a Szerzői Jog védelme alatt állnak, így a 72 órás szabály nem vonatkozik rájuk!

Vásárláskor a helyszínen kérjük ellenőrizze a termékben található lemez és/vagy kód meglétét.
Amennyiben a termék hiányos vagy minősége kifogásolható az eladónak jegyzőkönyvet kell készíteni és ki kell cserélnie a terméket.

Ha ezt elmulasztja, a későbbiekben a termék bevizsgálására van lehetősége, ha az megfelel az alábbi feltételeknek:
– nincs a terméken mechanikai sérülés, ázás, nem rendeltetésszerű használatból adódó nyomok, sérülések
– termékkódot/letöltőkódot tartalmazó kódkártya megléte
– kézikönyv megléte
– vásárlást igazoló blokk vagy számla vagy annak másolata, melyről egyértelműen kiderül a vásárlás dátuma.


 A bevizsgálás időtartama maximum 15 munkanap. Amennyiben jogos a fogyasztói kifogás a terméket a kereskedő cseréli vagy jóváírja.


Telefon: +36 (1) 44 50 109
Email: bevizsgalas@magnew.hu

Személyes átvétel:

Hétfőtől - péntekig: 09.00-15.00 között.

Választható fizetési módok: előre utalás és hitelkeret

GLS futárral:

Minden rendelést, amely 12.00-ig érkezik be a rendszerünkbe, még aznap feladásra kerül.

Választható fizetési módok: előre utalás és hitelkeret

Szállítási díjak:

1 kg                     1190 Ft + Áfa / doboz

1,01 – 2 kg         1 350 Ft + Áfa / doboz

2,01 – 5 kg         1 650 Ft + Áfa / doboz

5,01 – 15 kg       1 950 Ft + Áfa / doboz

15,01 – 25 kg     2 280 + Áfa / doboz        

25,01 – 40 kg     2 280 + Áfa / doboz

Cikkadatok lekérése: http://api.magnew.hu:5052/product

Függvény hívás

A lenti címekre POST metódust használva az alábbi JSON kódot küldve a válaszban megérkezik a JSON formátumú információ. Az „rn” a kiskereskedő vevőszáma. „oid” egyedi azonosító. Minden partner ezeket az adatokat a szerződéskötés után megkapja.

{"oid": "xxxxxxx","rn": "xxxxyyy"}

Hívásra kapott válasz

A válasz JSON kódban érkezik és az alábbi adatokat tartalmazza:

SKU - Cikkszám

EAN - Vonalkód

VSKU - Gyártói cikkszám

Manufacturer - Gyártó/Márka

Status - Cikk státusza. Érétkei: "Aktív" - a termék beszerzése folyamatos, készleten tartjuk, "Z-kifut" - a terméket nem tartjuk folyamatosan készleten, „kampány” szerűen még megjelenhet a listában.

LongName - Termék név

Platform - Platform/termék család

CatCode - Kategória besorolás

SubCatCode - Alkategória besorolás

StreetDate - Megjelenés dátuma

Description - Termék leírás

Warranty - Garancia idő (hónap)

Pic - Kép link (több kép esetén „;” pontosvesszővel elválasztva)

Width - Temék mérete x (cm)

Height - Temék mérete y (cm)

Length - Temék mérete z (cm)

NetWeight - Nettó tömeg (kg)

GrossWeight - Bruttó tömeg (kg)

minta kód:

{
"products":[
{
"SKU":"2510576",
"EAN":"5999541173159",
"Manufacturer":"Magnew",
"Status":"Z-kifut",
"LongName":"Zboard gamer billentyűzet + szoftver (PC)",
"Platform":"PC",
"CatCode":"KIEG",
"StreetDate":"2005-01-01",
"Warranty":12,
"Pic":"http://b2b.magnew.hu/pic/2510576.jpg",
"GrossWeight":"2.14",
"NetWeight":"1.68"
},
{
"SKU":"31614",
"EAN":"6958265174445",
"Manufacturer":"DJI",
"Status":"Aktív",
"LongName":"DJI Mavic 2 Pro",
"Platform":"MAVIC",
"CatCode":"Drón",
"SubCatCode":"Consumer",
"Description":"A Mavic 2 Pro a neves svéd Hasselblad 20 MP-es 1 inches szenzorával, vátloztatható apertúra méretével, 10-bites Dlog-M ..",
"Warranty":24,
"Pic":"http://b2b.magnew.hu/pic/31614.jpg",
"Width":"28.00",
"Height":"28.00",
"Length":"11.00",
"NetWeight":"0.90",
"GrossWeight":"2.48"
}
]
}

Adatok lekérése: http://api.magnew.hu:5052/price

Függvény hívás

A lenti címekre POST metódust használva az alábbi JSON kódot küldve a válaszban megérkezik a JSON formátumú információ. Az „rn” a kiskereskedő vevőszáma. „oid” egyedi azonosító. Minden partner ezeket az adatokat a szerződéskötés után megkapja.

{

    "oid": "xxxxxxx",

    "rn": "xxxxyyy"

}

Hívásra kapott válasz

A válasz JSON kódban érkezik és az alábbi adatokat tartalmazza:

SKU - Cikkszám

Price - Nettó átadási ár

Currency - Nettó átadási ár pénzneme (HUF/EUR)

Gprice - Bruttó ajánlott fogyasztói ár

Gcurrency - Brutó fogyár pénzneme (HUF/EUR)

{
"prices":[
{
"SKU":"2510576",
"Price":"38200",
"Currency":"HUF",
"GPrice":"58000",
"GCurrency":"HUF"
},
{
"SKU":"31614",
"Price":"15,2",
"Currency":"EUR",
"GPrice":"22,7",
"GCurrency":"EUR"
}
]
}

Készletadatok lekérése: http://api.magnew.hu:5052/stock

Függvény hívás

A lenti címekre POST metódust használva az alábbi JSON kódot küldve a válaszban megérkezik a JSON formátumú információ. Az „rn” a kiskereskedő vevőszáma. „oid” egyedi azonosító. Minden partner ezeket az adatokat a szerződéskötés után megkapja.

{     "oid": "xxxxxxx",     "rn": "xxxxyyy" }

Hívásra kapott válasz

A válasz JSON kódban érkezik és az alábbi adatokat tartalmazza:

SKU - Cikkszám

Stock - készlet

{
"„stocks”":[
{
"SKU":"2510576",
"Stock":"3"
},
{
"SKU":"31614",
"Stock":"50"
}
]
}

Magnew Kft. –nek címzett rendelések hívási címe (tesztelést kérjük előrre jelezzétek):
http://api.magnew.hu:8080/mgOrder/OrderService.asmx

Függvény hívás

A hívás SOAP XML-be csomagolt JSON kéréssel történik, és a válasz is ilyen formátumban érkezik. Az „id” azonosítóban egyedi értéknek kell szerepelni, ez legyen a kiskereskedőnél nyilvántartott rendelés szám. A „custom_id” a kiskereskedő vevőszáma, minden partner megkapja a szerződéskötés után. „deliveryType” mindig fix értéket („2”) kell benne küldeni. „productId” a termék a distributornál nyílvántartott azonosítója. „count” a kiskereskedő által rendelt mennyiség.

{

   "id":"Teszt1", 

   "custom_id":"xxxx", 

   "deliveryType":2, 

   "items":[{"productId":"1110100", "count":"1"},

            {"productId":"1110102", "count":"2"}]

}

 

Hívásra kapott válasz

Az „id” a kérésben küldöttel egyenlő. „voucherNumber” a distributorn által generált rendelés szám. „deliveryDate” a várható kiszállítás dátuma. „success” értéke a befoglalt mennyiséget tartalmazza. „message”.”text” értéke „Sikertelen rendelés” ha a kért mennyiségek bármelyikét nem tudtuk teljes mértékben befoglalni.

{"order":{

    "id":"Teszt1",

    "voucherNumber":"ERxxxx1",

    "deliveryDate":"2019-10-10",

    "items":[

      {"productId":"1110100","success":0},

      {"productId":"1110100","success":0}]},

  "message":{

    "code":-1,

    "text":"Sikertelen rendelés"}}

 

PHP cURL példa az ár adatok lekérése.

$curl = curl_init();

curl_setopt_array($curl, array(

  CURLOPT_PORT => "5052",

  CURLOPT_URL => "http://api.magnew.hu:5052/price",

  CURLOPT_RETURNTRANSFER => true,

  CURLOPT_ENCODING => "",

  CURLOPT_MAXREDIRS => 10,

  CURLOPT_TIMEOUT => 30,

  CURLOPT_HTTP_VERSION => CURL_HTTP_VERSION_1_1,

  CURLOPT_CUSTOMREQUEST => "POST",

  CURLOPT_POSTFIELDS => "{\r\n    \"oid\": \„xxxxxxx\",\r\n    \"rn\": \„xxxxyyy\"\r\n}",

  CURLOPT_HTTPHEADER => array(

    "cache-control: no-cache",

    "content-type: application/json”),

));

$response = curl_exec($curl);

$err = curl_error($curl);

curl_close($curl);

if ($err) {

  echo "cURL Error #:" . $err;

} else {

  echo $response;

}